jueves, 15 de septiembre de 2016

Sobre el meu logotip

EL LOGOTIP

He creat un tick al costat perquè volia què és representès què la web està bé. Anem a posar un exemple: tú li dones un exercici al professor perquè el corregeixi i si està bé,doncs te'l torna amb un tick.
També l'he pintat de diferents colors i diversos perquè amb aquest logotip vull transmetre què en aquesta web hi ha  varietat d'informacions i de programes, i què els explico bé i amb exemples, què la gent pugui entendre bé el què expliqui.




 EL TÍTOL
Per fer el nom del meu portafoli, vaig posar les lletres normals, després les vaig ajustar a la mesura que m'agrades més. Un cop acabat això, vaig posar-li color a les lletres i per últim, vaig agrupar totes les lletres (portafoli claudia guida) i vaig duplicar-les i les vaig posar radere d'aquestes per per donar una textura de difuminat.


No hay comentarios:

Publicar un comentario