jueves, 15 de septiembre de 2016

Presentació

Hola, em dic Claudia Guida, tinc 14 anys  i estic a 4art d'ESO soc una nena que no em considero molt estudiosa però intento esforçar-me bastant amb lo que faig.

M'encanta tocar la guitarra espanyola, es una de les meves aficions preferides, cuan tinc temps lliure em dedico a tocar cançons.

Una altre de les meves aficions preferides és dibuixar, però dibuixar amb un model davant per fixar-me en els detalls. Fa uns anys anava a classes de dibuix però com li dedicava molt poc temps a l'estudi del institut, doncs em vaig desapuntar.

M'agraden molt els esports d'aigua ara com paddle surf, vela, windsurf...etc.
Normalment cada any m'apunto a algun club nàutic i faig algun esport.

En aquests moments he començat a fer ball ( hip-hop) i m'apuntare.

I també m'agrada molt la fotografia.

Resultado de imagen de guitarra española




 SOBRE EL MEU FUTUR

La veritat no tinc les idees molt clares per al meu futur, tinc moltes coses en ment com per exemple fer o un batxillerat científic per cuan sigui gran, ser veterinària  perquè m'encanten els animals o bé,fer  el batxillerat artístic perquè m'encanta dibuixar i per seguir més profundament l'assignatura de l'història de l'art.

No hay comentarios:

Publicar un comentario